fryzury z wycieniowanych półdługich włosów

Tematy

 

nowa płyta DaNiElSa

Jaki makijaż do mnie pasuje? foto
Witam
Bardzo prosze o porade jaki makijaz do mnie pasuje, w jakich kolorach powinnam
dobierac cienie. Bardzo bym prosiła jeszcze o podpowiedz dotyczaca fryzury,mam
wlosy półdługie( za ramiona) chciałabym jakas fryzure zaeby ich nie ścinac,
myslalam o mocnym wycieniowaniu na całej dlugosci i takiej króciutkiej
asymetrycznej grzywce, ale nie jestem pewna czy taka fryzura bedzie pasowac to
ksztaltu mojej twarzy:(
Na zdjeciu jestem zakreslona na czerwono:)))
pozdrawiam



Jakie kolory i fryzura?
Witam. Mam problem z doborem fryzury i makijażu do mojego typu urody. Moje
włosy(ciemny blond) są półdługie, lekko wycieniowane i cienkie, ale jest ich
dużo. Zastanawiam się czy dobrze wyglądałabym w lokach jeżeli moja twarz jest
podłużna i dość szczupła. Jak mogę uzyskać efekt widoczny na zdjęciu? Kolejne
moje pytanie dotyczy makijażu. Mam niebieskie oczy. Zastanawiam się czy
pasowałby mi fioletowy lub śliwkowy cień i czy nie pomniejszyłby oczu, które
są osadzone blisko siebie. I już ostatnie pytanie- jakiego tuszu używać i jak
go nałożyć aby wydłużyć i pogrubić rzęsy?
Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za dużą liczbę pytań:)



Jaka fryzura bedzie ok??
Mam bardzo grube i naprawdę geste włosy półdługie. moja fryzjerka ostatnio
powiedział ze przy okrągłej buzi i takich gęstych wlosach najlepiej mi bedzie
jak bedę miała wycieniowane włosy, że to i. nada lekkości, natomiast moja
znajoma, powiedziął ze nie prawda jest ze tylko taka fryzura bedzie mi pasował
czy to prawda??
Jakei fryzury i mozliwości wchodzą w grę pzry gestych, grubych włosach i
okrąglej twarzy??
kiedyś fryzjerka obcieła mi włoy na krótko, jednak ich gestość sprawiła,ze
efekt był taki że wygladąły jak bym miała czapke na głowie. Czy to błąd
fryzjerki, ze taki był efekt, czy to właśnie moje włosy nie powinny być tak
obcinane??



W stylu retro

Dla kogo? Uczesanie popularne w latach 30. podkreśli urodę szczupłych,
filigranowych kobiet o delikatnych rysach. Wydobędzie subtelny owal twarzy.
Doskonale współgra ze stylowym sposobem ubierania się. Odpowiednie dla włosów
normalnych, podatnych na układanie, półdługich.

Strzyżenie. Włosy należy skrócić w linii prostej, ewentualnie leciutko
wycieniować końcówki. Długość do płatka ucha lub brody.

Jak modelować? Pasma nawijamy na palec, tworząc pierścionki. Na przemian jeden
rządek zakręcamy w prawo, następny w lewo. Każdy pierścionek przypinamy klipsem.
Po wysuszeniu włosy delikatnie rozczesujemy długim grzebieniem o średnim
rozstawie zębów lub szczotką. Podobne fale można wykonać gofrownicą z wymienną
wkładką do wyciskania fal.

A oto link:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://fryzury.tarnow.info.pl/1/wieczorowe-upiecie-retro.jpg&imgrefurl=http://fryzury.tarnow.info.pl/modne-fryzury.html&h=300&w=250&sz=57&hl=pl&start=1&tbnid=EIKs1vO2oxnv2M:&tbnh=116&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dfryzura%2Bretro%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl-PL:official%26sa%3DG



Za strzyżenie włosów póldługich zapłacilam 21zł. Moja fryzura nie jest
ekstrawagancka, mam mocno wycieniowane włosy i grzywke(i tu mnie troche boli bo
lepiej sie czuje w ściętej ukośnie a mam prosto). Taką fryzure miałam wczesniej
i teraz to było tylko "odświerzenie" a nie jakaś diametralna zmiana.



O tych partaczach to coś wiem.Ostatnio byłam u takiej taniej fryzjerki.Wzięłam
fotkę z gazety na której była moja oczekiwana fryzura.Oczywiście wiedziałam,że
nie da się idealnie odzwierciedlić zdjęcia ale to co zrobiła mi ta fryzjerka to
wogóle nie miało nic wspólnego z fryzurą na zdjęciu.Chodziło mi o wycieniowanie
i pazurki na końcach moich (byłych)półdługich włosach.W efekcie końcowym wyszło
tak,że z przodu miałam prawie krótkie włosy a z tyłu wystrzępiony
długi "ogon".Wyglądałam jakbym zapuszczała włosy a miałam proste włosy do
ramion.Skończyło się to w domu moim płaczem przed lustrem i wizytą u innego
fryzjera na poprawce.



To ja skorzystam z oferty :)

Mam nietypowa strukture wlosow - cienkie blond (jasne na gorze glowy, pod
spodem ciemniejsze), proste, ale poprzetykane to wszystko mocnymi, czarnymi,
kreconymi wlosami. Przez to kazda fryzura robi sie nieporzadna, bo na gladko
sie nie da a krecic sie wszystkie nie chca.

Jakas rada? Jak je potraktowac, zeby uzyskac efekt inny niz artystyczny
nielad? :) Wlosy mam lekko wycieniowane, poldlugie (za ramiona).

Pozdrawiam
Ag



I tak będziesz potrzebować zwykłej suszarki, bo producent tej obrotowej suszarko-lokówki nakazuje zacząć układanie włosów, gdy te są już prawie suche. Nastaw się więc od razu na podwójny zakup: suszarki i suszarko-lokówki. To raz. Dwa, większość recenzujących ten produkt na wizażu ma włosy albo krótkie, albo półdługie. Ty masz włosy długie. Oznacza to, że pewnie trudniej ci będzie manipulować szczotką, łatwiej będzie włosy splątać, a ich ułożenie zajmie więcej czasu. Jeśli twoim problemem jest brak objętości, rozważ skrócenie i wycieniowanie włosów. Porządne obcięcie, wiem to po sobie, jest krytyczne w przypadku cienkich ulizanych włosów, dużo ważniejsze, niż produkty do układania, lokówki, suszarki, szczotki i inne cuda. Z porządnie obciętym i wycieniowanym bobem (długość do podbródka) wysuszenie i ułożenie fryzury zajmuje mi 10 minut. Z włosami dłuższymi o 10 cm (za ramiona) walczyłam codziennie ponad pół godziny, a i tak, pomimo użytych do układania włosów środków, fryzura opadała po kilku godzinach. Skrócenie włosów zaoszczędziło mi masy czasu spędzonego na samym układaniu włosów każdego ranka.



Hej.
Też mam grube włosy i tez zachcialo mi sie dawno temu krótkich
włosów. Przy skórze włosy są dość gęste dlatego krótka fryzurka
przy grubych włosach wymaga modelowania, żelem, lakierem, czy
innymi kosmetykami.

Najlepiej skoro masz długie włosy zrobić sobie jakąś pośrednią
fryzurę wycieniować półdługie włosy np u jakiegoś dobrego fryzjera,
w sumie zobaczysz jak włosy zareagują i jak się będą układać .

Potem można poszaleć .

Ja napewno nie skuszę się na krótkie włosy:/
Pozdrawiam



Potrzebuję zmian bo zwariuję!!! Pomóżcie!!!!
Mam okrągłą twarz i bardzo gęste długie kręcone włosy z tendencją do puszenia.
I to ostatnie jest najgorszą moją zmorą. Związuję już bardzo długo te włosy
albo noszę rozpuszczone, staram się zaczesywać do tyłu ale tak się sobie nie
podobam, że patrzeć w lustro nie mogę. I ta skóra "kolorowa", nierówna. Po
prostu czarna rozpacz mnie bierze!. Mam 21 lat. Wypróbowałam prawie wszystkie
kosmetyki Nivea, Clean&Clear, Cleanic, Clerasil, bo mam cerę tłustą, no może
mieszaną. Nie mam na tyle pieniedzy żeby móc eksperymentować drogimi
kosmetykami. Ale pomijając cerę. Poradźcie co jest dobre na puszenie? I jaka
fryzura byłaby dla mnie odpowiednia? Mam teraz równe włosy po pas. Bo tak
sobie rosną a ja się nadal zastanwiam co z nimi zrobić. Dodam że kręcą mi się
tak od połowy długości mniej więcej, ale puszą się na całej długości. Marzą mi
się włosy półdługie proste lub lekko falowane wycieniowane, wystopniowane. Czy
mam jakieś szansę na to?



Fryzura dla Płaskich włosów !HELP!
Witam!
Nienawidzę swoich włosów. Poza tym, że maja ładny naturalny kolor
głębokiego brązu właściwie do niczego się nie nadają. Są dość gęste
ale szybko "klapią" i robią się płaskie. Sa naturalnie proste,
proste jak druty. Gdy ratowałam się trwałą (wiem, przeciwnicy
stwierdzą: tonący brzytwy się chwyta)fryzjerjka musiała użyć
najsilniejszego płynu i maksymalnie, możliwie wydłużyć czas
aplikacji a i tak włosy zdążyły się po 3, 4 miesiącach rozprostować
(długie wtedy miałam).
Ręce mi opadaja i tracę inwencję jeśli chodzi o możliwe fryzury. Gdy
są proste i długie - są płaskie i "bez życia" jak mówi reklama (od
razu dodam, że specyfiki "spulchniajace" wypróbowałam z mizernym
skutkiem):(. Kiedy są wycieniowane - sa puszyste tuz po ułożeniu
ale potem "klapią" i wyglądają jeszcze gorzej bo jakbym miała trzy
pasma na krzyż, a ja naturalnie mam ich całkiem sporo:(. W tej
chwili noszę półdługie i wycieniowane (wszystkie "tej samej
długości") i może jeden dzień są bardziej puszyste bo poza tym, a
jakże, "klapnięte". Ja wiem,że płaskie i wyprasowane ja koszula
włosy są teraz w modzie, ale mnie w tym niespecjalnie do twarzy :(
Czy znacie jakieś fajne sposoby/fryzury na takie kłaki???
Z góry dziękuję Wam za wszelkie sugestie :)



Ok, byłabym skłonna wydać wiekszą sumę, gdybym miała pewność, że włosy będą
dobrze ścięte (a nie tylko ułozone) i w domu sama poradzę sobie z odtworzeniem
fryzury (a z tym już bywa róznie...).
Mam włosy półdługie, zniszczone, chciałabym je fajnie wycieniować, myślę nad
grzywką. Powinnam odwiedzić frank provost?
pozdrawiam i czekam na wskazówki



Studiuję na tym samym kierunku co ty. A moje pytanie jednak miało związek z
głównym tematem, bo chyba niedawno Cię widziałam na Kampusie. Nie jestem pewna
czy ty to ty :-))), ale chyba poznałam Cię właśnie po fryzurce (opisywałaś ją
kiedyś na forum). Jeżeli to Ciebie widziałam :-))), to fryzura jest naprawdę
rewelacyjna - niezbyt krótkie, ale też nie półdługie włosy. Bardzo fajnie
wycieniowane. Chyba też wybiorę się do tego fryzjera, bo mam krótkie włosy, a
nie każdy fryzjer potrafi je fajnie obciąć.
Dzięki za odpowiedź :-)))
Saga



modna fryzura z półdługich włosów
Hej dziewczyny!! Mam jasne, gęste, proste włosy do ramion, z grzywką. Muszę
je dzisiaj trochę podciąć. Jak jest teraz modnie? Włosy równo przycięte, czy
też wycieniowane? A może wycieniowane tylko przy twarzy, grzywka króciutka
czy dłuższa? UWAGA! Pracuję w biurze. A może znacie fajnego fryzjera na
(szeroko pojętych) Bałutach (Łódź)?



1. Postaraj się kupić taką kulkę zieloną to jest jakiś olejek do włosów Fructis
bodajże. Wielkości kobiecej pięści :) Wcieranie odrobinki na mokre włosy
przygładza je.
2. Innym specyfikiem, który może tu pomóc jest po prostu jedwab w /płynie, do
kupienia u różnych sprzedawców na allegro.
3. Czesz włosy tylko szczotką z naturalnego włosia.
4. Nie męcz włosów suszarką, prostownicą, lokówką. Podgrzewanie jedynie
zwiększa sianowatość.
5. Na koniec mycia po wypłukaniu szamponu polewaj włosy maksymalnie zimną wodą,
im zimniejszą wytrzymasz tym lepiej, ale uważaj, żeby nie wyziębiać głowy -
chodzi tylko o włosy.
6. Unikaj tak modnych obecnie fryzurek na wycieniowaną głowę, to nie ten typ
włosa. Dla ciebie są raczej fryzurki typu długie/ półdługie włosy równej
długości. Możesz za to uwodzić fajnymi splotami, kokami itp. W przyszłym roku w
modzie będą koki, ale nie takie a la banan z lat 60-tych tylko bardziej
wyszukane. Coś z w stylu królowej Amidali z którejś tam części gwiezdnych wojen.
7. Mam nadzieję, że nie rozjaśniasz włosków ani nie farbujesz ich sama. Przy
włosach sianowatych farbowanie tylko postarza, wygląda się wtedy na takiego
tapira z lat 80-tych.



fryzurka na studniowke
juz za miesiac mam studniowke i zastanawiam sie nad fryzura, mam wlosy
poldlugie
wycieniowane dosc mocno, nie podobaja mi sie zadne misterne koczki i loczki
jakie oferuje tysiace fryzjerow, szukam jakiegos ciekawego oryginalnego
uczesania, czy znacie moze jakies strony gdzie mozna znalesc galerie takich
fryzur? gdzie znalesc jakis wzor takiej fryzury, bo wizyta u fryzjera i
robienie z luznego mojego belkotu to czarno to widze :P



Doradzcie - jaka fryzura na lato???
Witam!
Jestem tu nowa,chcialabym zebyscie mi doradzili co jest moden tego lata jesli
chodzi o fryzury.
Mam poldlugie wlosy,farbowane na blond,dosc mocno wycieniowane.maja
tensdencje do lekkiego wywijania sie na koncach. Chcialabym jakas fryzurke
zebym nie musiala jej codzinnie rano ukladac:)



fryzura& makijaz na wielkie wyjscie
oczywiscie chodzi mi o studniowke :) czy znacie moze dobre salony w Krakowie (dobre, ale bardzo drogie) gdzie mozna zrobic makijaz i fryzure rownoczesnie?
albo czy ktos ma pomysl na oryginalna fryzure? mam poldlugie blond wlosy, troche wycieniowane, ale niestety wysokie czolo i nie wiem czy moge zaszalec z upieciami nie oksponujac jednoczesnie tego czola:/ hmmmm jakies pomysly na makijaz?
pozdrawiam :]



Dobry fryzjer - Katowice i okolice - znacie?
Poszukuję dobrego fryzjera w okolicach Katowic. Mam półdługie beznadziejnie
wycieniowane włosy - codziennie poświęcam im przynajmniej 20 minut - żeby
wyglądać jak człowiek - i mam już dosyć. Małe dziecko w domu, a matka stoi
przed lustrem i rzeźbi fryzurę. Wlosy zchrzaniła mi fryzjerka do której
chodziłam przez 6 lat. Teraz już moja noga nie przestąpi progu jej zakładu.
Potrzebuję takiego fryzjera, który dobierze fryzurkę do mojej twarzy i będzie
rozumiał czego ja oczekuję. Znacie takiego, możecie polecić?
Mój mąż jest gotów jechać ze mną do Wrocławia czy do Warszawy, ale wolałabym,
żeby był to ktoś na Śląsku.
Pomóżcie, proszę.


Designed by Finerdesign.com